poniedziałek, 30 czerwca 2014

Nowy początek

Hej! Poprzednie posty wylądowały w moich kopiach roboczych. Czas zacząć od nowa. Nie wiem ile tu mnie będzie, ile chwil tu zapiszę. Mam nadzieję, że moje życia nadal będzie tak szalenie pokręcone jak obecnie.  

Dzisiaj otrzymałam pierwszy i ostatni wynik z egzaminu (z pozostałych byłam zwolniona), zaliczyłam! Sesja zdana. Rok akademicki zakończony trzykrotnie w towarzystwie ludzi z mojej grupy. I już teraz wiem, że będę tęsknić... Za wszystkim! 

Do domu wróciłam tylko na chwilę, bo w środę znowu pakuję walizki i wyjeżdżam. Tym razem nad morze. Kolejne zachody słońca przede mną! Już bez obaw jadę do miejsca, którego nie znam. Do ludzi, których nigdy nie widziałam. Będzie się działo.

Przygarniecie mnie tutaj na nowo?

53 komentarze:

  1. Mam nadzieję, że zagościsz tutaj ponownie na długo. :) Gratuluję zaliczenia i zazdroszczę wyjazdu nad morze, na pewno będzie świetnie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Jak na razie jestem dobrej myśli, jeśli chodzi o blogowanie i wyjazd nad morze. :)

      Usuń
  2. Gratuluję zaliczenia wszystkich egzaminów i życzę słonecznej pogody oraz udanej zabawy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo! A u Ciebie co słychać? Jak sesja? :)

      Usuń
    2. Na szczęście zdana. Zostały mi tylko praktyki.

      Usuń
    3. Praktyki podobno nie są takie złe.

      Usuń
  3. W takim razie gratuluję zaliczonej sesji (mimo że to był dla ciebie jeden egzamin ;)) o i miłch wakacji nad morzem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Mimo, że to był tylko jeden egzamin to i tak zdążyłam się tym wszystkim nieźle zestresować.

      Usuń
  4. Sama niestety będę musiała jeszcze podchodzić do sesji we wrześniu ale tobie gratuluję zdania. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Przez wakacje sobie na spokojnie wszystko ogarniesz, dasz radę! :)

      Usuń
  5. zazdroszczę studiów i życia studenta:D ja już dwa lata po...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te lata zbyt szybko lecą...

      Usuń
    2. oj tak... a potem zostaje Ci praca i codziennośc..

      Usuń
    3. Oj mam nadzieję, że nie dam się rutynie.

      Usuń
  6. Gratuluję zaliczenia egzaminu i życzę udanych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Życie studenckie, już się cieszę na samą myśl. :D
    Miłych wakacji, też tęsknię za morzem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, czuję już, że Cię poniesie. :D
      Dzięki! Morze jednak potrafi nieźle od siebie uzależnić.

      Usuń
    2. Dla niego rozważałam studia w Trójmieście. :)

      Usuń
    3. Boże, jak tam ślicznie! <3

      Usuń
    4. Wiem, kocham te miejsca całą sobą!

      Usuń
    5. Fakt. Coś w sobie ma.

      Usuń
  8. gratuluję zdania egzaminu. :) ja jeszcze czekam na wyniki swoich egzaminów; dowiem się dopiero w sierpniu.

    a ja powiem, że nie przygarnę, ale chętnie poznam, bo jestem tu pierwszy raz. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) To życzę miłego oczekiwania na wyniki, bo sama wiem jakie to bywa stresujące.

      To śmiało możesz się tutaj rozgościć! Może napijemy się herbatki? :D

      Usuń
  9. Nigdy do tej pory nie byłam u Ciebie na blogu (chyba), ale na pewno będę zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się. :) Miło będzie mi Ciebie poznawać. :)

      Usuń
  10. Tak samo czytam kolejne komentarze i... zgadzam się Trójmiasto jest piękne. I nie pisze tego subiektywnie, ponieważ tutaj mieszkam - to opinia w pełni szczera :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś ponownie odwiedzę Twoje miasto, bo ma swój urok, o którym nie da się zapomnieć. :)

      Usuń
  11. witamy na nowo! mam nadzieję, że tym razem będziesz tu częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No to witam! :)
    Gratuluję zdanej sesji, brawo ;)
    Zazdroszczę tego wyjazdu nad morze, fajnie Ci! Tylko oby pogoda się ładna trafiła! :))
    Miłego wyjazdu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Nad morzem będę dwa miesiące więc z pogodą na pewno trafię. :D

      Usuń
  13. Dalej nie mogę wyjść z podziwu, że w tej sesji miałaś tylko jeden egzamin, bo z reszty byłaś zwolniona. Ale zapracowałaś sobie na to! :D
    Nie wiem, czy jeszcze tu zajrzysz, nie wiem, czy będziesz miała internet nad morzem, ale przyślij mi kiedyś zdjęcie zachodu słońca, jak będziesz go oglądała i jak będzie jakiś ładny :) Ale to jeszcze napiszę Ci smsa w tej sprawie :* No i oczywiście pracuj solidnie, a poza tym baw się dobrze! :* :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem rzeczywiście warto się postarać. :D
      Mam Internet! Nie wiem na jak długo, ale póki co staram się z niego korzystać, ale o tym napiszę Ci bardziej dokładniej na facebooku. ;*

      Usuń
  14. Jeden egzamin... wolę nie wiedzieć, jakie wyśmienite oceny miałaś z reszty :) ja miałam niby tylko dwa, ale i tak dały mi niezły wycisk. I zawsze mnie to zastanawia jak można tak schować posty, ja niejednokrotnie próbowałam ale nie umiem :) bo się przywiązałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie tam wyśmienite oceny, proszę Cię. ;p Ten semestr po prostu okazał się dla mnie prosty, bo były rzeczy, które lubiłam.

      Też miałam problem z przywiązaniem, ale życie jest jedno i trzeba iść do przodu. :)

      Usuń
  15. Dziękuję! Też mam nadzieje, że czasu nie zabraknie mi ;P

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję zdanej sesji! Teraz możesz sobie balować. ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję! :)
    Pewnie, że przygarniemy! Pisz, pisz jak najwięcej! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Odpowiedzi
    1. Ja sama sobie zazdroszczę, ale coś kosztem czegoś.

      Usuń
  19. Jeśli chcesz znów tu być, to wszyscy Cię z chęcią przyjmą ;)
    Gratuluje zaliczenia i zazdroszczę wakacji.

    OdpowiedzUsuń