wtorek, 23 grudnia 2014

Świątecznie

Kochani! Nawet nie macie pojęcia jak mi cieplutko w serduchu, kiedy zaglądam na bloga i widzę kilka komentarzy pod listopadowym postem. Święta to taki czas, kiedy doceniam rzeczy, do których wcześniej nie przywiązywałam uwagi. Tym razem wypadło na relacje, które powstały dzięki blogosferze. Cieszę się, że Was mam, że Was poznałam. Jestem niesamowitą szczęściarą! :) U mnie choinka już ubrana, ciasta upieczone, potrawy wigilijne przygotowane. Nastąpił czas oczekiwania na najcudowniejszy wieczór w całym roku. 

Chciałabym Wam życzyć rodzinnych i spokojnych Świąt Bożego Narodzenia. Żeby nie zabrakło Wam optymizmu i uśmiechu. Spełnienia wszystkich najskrytszych marzeń. Wiary w siebie i w swoje umiejętności, a w Nowym Roku samych niesamowitych chwil! ;*

Trzymajcie się cieplutko kochani!

4 komentarze:

  1. Ja też doceniam, jedno z lepszych miejsc w "internetach" i zawsze mi wstyd, jak mnie długo nie ma...
    Życzę Ci zdrowych, ciepłych i radosnych Świąt oraz spełnienia marzeń w Nowym Roku! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze, że wracasz, że nie zapominasz. :)

      Dziękuję bardzo! ;*

      Usuń
  2. A ja byłam tutaj kiedyś ze starym blogiem, hen, hen dawno. A teraz mi się zatęskniło za starymi czasami i odwiedzam! :)

    Na świąteczne życzenia trochę za późno, ale to w takim razie życzę wszystkiego dobrego w nowym roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, ja czekam na Ciebie zawsze i wszędzie i liczę, że w końcu wrócisz na dobre :*

    OdpowiedzUsuń